вторник, 19 мая 2015 г.

Рефлексія (Модуль 11)

  На тренінгу я навчилася розробляти Портфоліо з усіма його складовими, навчилася креативно підходити до вивчення теми методом проектів, відкрила для себе різноманітність застосування ІКТ. В майбутньому я буду використовувати метод проектів із використанням ІКТ в своїй професійній діяльності. Цей курс відкрив мені шлях до підвищення ефективності і цікавості процесу навчання.

Рефлексія (Модуль 10)

 Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як краще можна організувати навчання учнів у класі, що здійснюється за методом проектів. Я створила документ - фасилітацію,  яка краще показує цілі, завдання та ідею нашого з учнями проекту. Він допоможе учням краще пізнати нашу тему. Також було я розробила План впровадження, який показує, які саме дії необхідно зробити перед, протягом та наприкінці проекту та хто відповідатиме за їх здійснення.

Рефлексія (Модуль 9)

  Під час опрацювання цього модуля я проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Адже кожен учень має різний тип мислення, різні можливості виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприянню виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання. 

понедельник, 18 мая 2015 г.

Рефлексія (Модуль 8)


   Цей модуль дав мені зрозуміти, що існують різні форми оцінювання проекту. Оцінювання є важливою складовою проекту, носить контролюючий, спрямовуючий характер. Тому потрібні чіткі критерії, з якими повинні бути ознайомлені учні. В План вивчення теми я внесла інформацію про оцінювання проекту.

Рефлексія (Модуль 7)

   Під час виконання цього модуля була продовжена робота над учнівською вікі-статтею. Працювати з шаблоном вікі-статті -  дуже цікаво. Для кожної групи учнів, яка працюватиме в проекті, я підібрала свої завдання, які вони оформлять у вигляді презентації чи блогу, а потім - у вигляді вікі-статті. Такі види учнівської діяльності, які включають в себе ІКТ, можуть ефективно впливати на всебічний розвиток учнів.

Рефлексія (Модуль 6)


   Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: учні можуть співпрацювати в проектах, вони діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн. Я навчилася створювати веб-сайти за допомогою програми MS Publisher. Навчилася оцінювати учнівські веб-сайти за спеціальними критеріями та вимогами.

Рефлексія (Модуль 5)

  
   Під час роботи з цім модулем я знайшла і зберегла Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми. Я також розглянула шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчилася правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись Закону про авторські права. Я спланувала, як використовуватиму Інтернет при вивченні теми. Також я проаналізувала приклади учнівських публікацій, спланувала зміст учнівської публікації. Я розробила сценарій учнівської публікації власного навчального проекту.