воскресенье, 17 мая 2015 г.

Рефлексія (Модуль 1)

   Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі та завдання на цьому тренінгу. Я ознайомилася з курсом "Intel. Навчання для майбутнього", який був створений для розвитку творчості вчителів та учнів. Цей курс допоможе використовувати ІКТ (інформаційно-комунікаційні технології) для того, щоб розвивати уяву учнів та зацікавленість їх у навчанні. Курс передбачає активну участь у тренінгу та подальшу роботу в навчальному закладі та впровадження розроблених навчально-методичних матеріалів у навчальний процес. На тренінгу я ознайомилася з електронним підручником, з поняттям проектних технологій навчання. Я навчилася створювати блоги.  В майбутньому я хочу навчитися створювати проекти, які допоможуть мені цікавіше та ефективніше та організовувати навчальний процес у школі.






Комментариев нет:

Отправить комментарий